کد تخفیف ازکی

سایت ازکی با عنوان مقایسه و خرید بیمه فعالیت می کند. این سایت انواع بیمه ها را از شرکت های مختلف به شما نمایش می دهد. که شما می توانید با مقایسه بیمه مورد نظر خود در شرکت های مختلف اقدام به خرید کنید.

در ازکی دات کام شما قیمت و دیگر امکانات شرکت های بیمه را به راحتی می توانید بررسی کنید و خرید کنید. ازکی با ارایه کد تخفیف ازکی اقدام به بازاریابی کرده است که شما می توانید با استفاده از این کدها اقدام به خرید بیمه با تخفیف کنید این کدها برای انواع بیمه ها کار می کند و میزان تخفیف برای بیمه های مختلف متفاوت است.

سایت ازکی تخفیف، ارایه دهنده کدهای تخفیف ازکی است که برای انواع بیمه ها به صورت روزانه و ساعتی کدهای مختلف تخفیفی را به شما ارایه می دهد تا بتوانید ارزانتر بیمه مورد نظر خود را از ازکی دات کام خریداری کنید پس با مراجعه به سایت ازکی تخفیف که لینک آن در آخر متن آمده مراجعه کنید تا با استفاده از کد بیمه ارزان و با تخفیف از هر شرکت بیمه ای را که می خواهید به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

 

نکته قابل توجه این است که با خرید از ازکی و استفاده از کد تخفیف باز تخفیف های دیگری نیز به صورت اتوماتیک به شما داده می شود. که در خریدهای بعدی می توانید از آن استفاده کنید برای مثال بیمه نامه برای شما به رایگان ارسال می گردد.

اگر نخواهید بیمه نامه ارسال شود و خودتان آن را پرینت بگیرید( طبق قانون نیازی به برگه بیمه نامه نیست و آنلاین در مواقع نیاز استعلام می شود.) مبلغ سی هزار تومان حساب شما شارژ می شود. و پس از خرید اگر در نظرسنجی ازکی شرکت کنید باز حساب شما ده هزار تومان شارژ می شود!

کار با این تخفیف ها تمام نمی شود در برخی موارد برای بعضی بیمه ها علاوه بر تخفیف های گفته شده یک کد تخفیف دیگر برای خرید های بعدی به شما با حدو قیمت 150 هزار تومان می دهد. هم مقایسه می کنید هم آنلاین می خرید و هم با کد تخفیف ازکی بیمه را ارزانتر می خرید.